best part
WOWOWO
The cutest moment at the music video
めっちゃ可愛い
god
Ya años sin escuchar esta canción y me sigue gustando, el minuto 🔥🔥
ここの表情可愛すぎる
特に「魔の」の辺りは「かわいい!!!」の大嵐でしたf^_^;
That was very unexpected, but incredibly pleasant! :D
still makes me tear up for some reason...