ここからのラップ好き
I get a Mario Kart track vibe when I hear this bit. Am I crazy?
My dreams: - (1)
My dreams: - (2)
Miku said it!!!! Arino Mamano ♥♥♥ (japanese version of ''Let It Go'' ♥♥♥)
A SPANISH WORDS!!!!
サビだけ聞きたい方 本当は全部聞いて欲しいけど...
とか神調教過ぎ!人間の声じゃん!ほんとすごいわー
「しない」に「ピー」をかぶせることによって否定系にするの頭良すぎて拍手喝采
same miku
「一夜一夜に独り言」の声が好き
完全に人だわこれ
isn't very happy
ここの溜めが堪らん、こういうの大好き
i really like this lyrics, if someone is reminding you of something or something you have to do and youre frustrated, it feels like shes saying, you should focus of calming down and then handle it.
Miku’s little wahhh is so cute ☺️
かわいい。
ここのミクの髪も綺麗すぎる
viva happy miku helping white happy miku
we need the bonk sound effect in there.
THE TROOM TROOM LOGO WAS ON THE GROUNDEdit: Woah! 132 likes? Most i’ve ever gotten, thanks! :D
I love this scene, makes me laugh xD😂
「チャンス到来も撃沈中途半端なお説教キタ」までの人間っぽい声好きだあ
からのメンバーが「初音の花道」だって知っている人は・・・・・どれだけ残っている?トップの座を狙う「Lat式ミク」を表現したような曲だった。
Oompa Loompas:
this army of mikus would like to check ur vibe
obsessed with her face and the way she says it