the best part : - (1)
the start of a masterpiece
this just feels like your drowning in overwhelming colors I can’t describe it but it’s amazing and the cover color palette really fits with this part (and the whole song too)
kaboom
最初に怖くなった 😢
Да (1)
Да 0:32 (2)
Да (3)
土山火土土 口卜口難難金!
он шикарный❤
I love this song
I LOVE THIS PART❤
real but the keyboarding at is so good
the start of keyboarding 🎹
yo no morire. No importa que mi cuerpo sea destruido por completo. Mis deseos de pelear me levantarán. porque son muy grandes. y después de eso los derrotaré pase lo que pase
MY FAV
Yo no moriré no importa si mi cuerpo es destruido por completo mis deseos de pelear me levantaran por que son muy grandes,y después de eso los derrotare pase lo que pase ahhhh
the internet's favorite part
This ones better imo, i like this instrumental more, the other version doesnt have that thingy at that i love so much
YO NO MORIRE NO IMPORTA SI MI CUERPO ES DESTRUIDO POR COMPLETO MIS GANAS DE PELEAR ME LEVANTARAN PORQUE SON MUY GRANDES
best part fr
¡¡¡YO NO MORIRE NO IMPORTA QUE MI CUERPO SEA DESTRUIDO POR COMPLETO!!! ¡¡¡MIS DESEOS DE PELEAR ME LEVANTARÁN POR QUE SON MUY GRANDES!!! ¡¡¡Y DESPUÉS DE ESO LO DESTRUIRE PASE LO QUE PASE!!!
Classic👌
En realidad empieza en el xd
This is nice!!!!
Yo no morire no importa que mi cuerpo sea destruido por completo... Mis deseos de pelear me levantarán porque son muy grandes y después de eso LOS DERROTARE PASE LO QUE PASE
the unique ding 🛎️
伝説的な瞬間の始まり
he die no way dude I didn’t know that I’m new here
is this the part everyone waiting about?
pobresito
istg this song is mappable on osu, sadly most of the mappers are bad on what ive seen so far.
「寒い寒い寒い寒い寒い」 part ❄️
(1)
1:17 (2)
(3)
my fav part
I LOVE THIS PART
the ending of the good part 😕
why does give me wii vibes?
this is my favority part
is every good
another start of keyboarding
I love this part
the unique xylophone
my fav 🥺🥺
the 「速い速い速い速い速い」
R.I.P😭😭😭😭😭😭😭
he has used his ultimate skill
need to clean
WHAT IS THAT MELODY
I like it more, the instrumental is better imo and I prefer the intro and outro, also I like
the sudden stop 🛑
was my favorite
is the best part
ここ好き❤️安らかに眠ってください😢
最高の部分です!
i Love ittttttttttttttttttttttttttttttttt
that double bass is insane 🔥
the iconic error sound
"calma ai"
Николай
the ending of the song
my favorite part
Best part.
Fr like how could you not love this
se best parte 🔥🔥🔥
sounds so amazing
the electric guitar 🎸
the start of the real ending
. worst part: