the best part : - (1)
the start of a masterpiece
this just feels like your drowning in overwhelming colors I can’t describe it but it’s amazing and the cover color palette really fits with this part (and the whole song too)
kaboom
最初に怖くなった 😢
Да (1)
Да 0:32 (2)
Да (3)
土山火土土 口卜口難難金!
No sickles is Joe= plus glass clash equals versus 😊
он шикарный❤
I love this song
I LOVE THIS PART❤
real but the keyboarding at is so good
the start of keyboarding 🎹
yo no morire. No importa que mi cuerpo sea destruido por completo. Mis deseos de pelear me levantarán. porque son muy grandes. y después de eso los derrotaré pase lo que pase
MY FAV
Yo no moriré no importa si mi cuerpo es destruido por completo mis deseos de pelear me levantaran por que son muy grandes,y después de eso los derrotare pase lo que pase ahhhh
the internet's favorite part
Like the mark
This ones better imo, i like this instrumental more, the other version doesnt have that thingy at that i love so much
BEST PART!
YO NO MORIRE NO IMPORTA SI MI CUERPO ES DESTRUIDO POR COMPLETO MIS GANAS DE PELEAR ME LEVANTARAN PORQUE SON MUY GRANDES
¡¡¡YO NO MORIRE NO IMPORTA QUE MI CUERPO SEA DESTRUIDO POR COMPLETO!!! ¡¡¡MIS DESEOS DE PELEAR ME LEVANTARÁN POR QUE SON MUY GRANDES!!! ¡¡¡Y DESPUÉS DE ESO LO DESTRUIRE PASE LO QUE PASE!!!
Classic👌
En realidad empieza en el xd
This is nice!!!!
Yo no morire no importa que mi cuerpo sea destruido por completo... Mis deseos de pelear me levantarán porque son muy grandes y después de eso LOS DERROTARE PASE LO QUE PASE
the unique ding 🛎️
伝説的な瞬間の始まり
(1)
he die no way dude I didn’t know that I’m new here
is this the part everyone waiting about?
pobresito
1:14 1:14 1:14 1:16 my fav parts (2)
BRO SO MUCH NOSTALGIA
istg this song is mappable on osu, sadly most of the mappers are bad on what ive seen so far.
1:16 my fav parts (3)
1:16 my fav parts (4)
1:16 my fav parts (5)
「寒い寒い寒い寒い寒い」 part ❄️
my fav parts
my fav part
I LOVE THIS PART
the ending of the good part 😕
why does give me wii vibes?
this is my favority part
❤❤ ❤❤❤❤
is every good
another start of keyboarding
is the best part
I love this part
the unique xylophone
my fav 🥺🥺
the 「速い速い速い速い速い」
R.I.P😭😭😭😭😭😭😭
he has used his ultimate skill
need to clean
WHAT IS THAT MELODY
I like it more, the instrumental is better imo and I prefer the intro and outro, also I like
the sudden stop 🛑
was my favorite
isthebestpart
ここ好き❤️安らかに眠ってください😢
i Love ittttttttttttttttttttttttttttttttt
that double bass is insane 🔥
the iconic error sound
"calma ai"
Николай
i love this song its always stuck in my head
the ending of the song
my favorite part
Best part.
Fr like how could you not love this
se best parte 🔥🔥🔥
sounds so amazing
the electric guitar 🎸
changed the time lines and random things kinda got better yes iNDEEÈD
the start of the real ending
. worst part: